Microsoft chce poprawić wizerunek Windows Vista. Tymczasem producenci komputerów udoskonalają system na własną rękę.
Przekonanie konsumentów, że Vista to system godny zaufania, może być trudne. Jego słabości dostrzegli też producenci komputerów, którzy, nie oglądając się na Microsoft, poprawiają jego flagowy produkt.
Tacy giganci jak Dell, Sony i HP uzupełniają Windows o własne oprogramowanie ułatwiające użytkownikom korzystanie z komputera. Dell przygotował m.in. program Media Direct, pozwalający np. odtwarzać płyty DVD (podstawowa wersja Visty nie oferuje takiej możliwości). HP zaprojektował TouchSmart, zupełnie nowy interfejs użytkownika dla komputerów z ekranem dotykowym. Z kolei Sony wyposaża swoje pecety z Vistą w funkcję wirtualnych pulpitów (np. dom, praca, rozrywka), znaną m.in. z komputerów konkurencyjnej wobec Microsoftu firmy Apple.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: 300 mln dol. na ratowanie Visty