- Millenialsi, czyli młode pokolenie konsumentów, to smartshopperzy, konsumenci wyedukowani i świadomi swoich decyzji zakupowych. Cenią wygodę i czerpią satysfakcję z wydawania pieniędzy. Nie są biernym odbiorcą komunikatów reklamowych, ale mocno angażują się w informowanie o produkcie - mówiła Agnieszka Gosiewska, dyrektor ds. klientów kluczowych w firmie Nielsen, podczas debaty "Konsument XXI wieku" w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
- Trzeba zrozumieć konsumenta, poznać jego styl życia i opracować pożądany przez niego produkt oraz sposób komunikacji. Stąd silny trend personalizacji przekazu marketingowego, czyli segmentowanie, trafianie do poszczególnych odbiorców. Nie zapominajmy jednak o tym, że świat rzeczywisty istnieje, a konsumenci nadal lubią chodzić do sklepów. To właśnie tam powinniśmy szukać punktów stycznych i poprzez technologie docierać do konsumentów w realu - uważa Agnieszka Gosiewska.