A. Gosiewska, Nielsen: millenialsi cenią wiarygodność

A. Gosiewska, Nielsen: millenialsi cenią wiarygodność
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

- Millenialsi, czyli młode pokolenie konsumentów, to smartshopperzy, konsumenci wyedukowani i świadomi swoich decyzji zakupowych. Cenią wygodę i czerpią satysfakcję z wydawania pieniędzy. Nie są biernym odbiorcą komunikatów reklamowych, ale mocno angażują się w informowanie o produkcie - mówiła Agnieszka Gosiewska, dyrektor ds. klientów kluczowych w firmie Nielsen, podczas debaty "Konsument XXI wieku" w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Dla millenialsów liczą się przede wszystkim młode marki, ale zdaniem Agnieszki Gosiewskiej długa historia firm nie musi być dla nich balastem. - Millenialsi przede wszystkim cenią wiarygodność. Marki powinny starannie budować swój wizerunek, pamiętając o tym, by był on miksem benefitów funkcjonalnych i emocjonalnych. Millenialsi są pragmatyczni, dlatego trzeba pracować nad produktem. To wyzwanie dla firm - mówiła przedstawicielka Nielsena. 

- Trzeba zrozumieć konsumenta, poznać jego styl życia i opracować pożądany przez niego produkt oraz sposób komunikacji. Stąd silny trend personalizacji przekazu marketingowego, czyli segmentowanie, trafianie do poszczególnych odbiorców. Nie zapominajmy jednak o tym, że świat rzeczywisty istnieje, a konsumenci nadal lubią chodzić do sklepów. To właśnie tam powinniśmy szukać punktów stycznych i poprzez technologie docierać do konsumentów w realu - uważa Agnieszka Gosiewska.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!