XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

ABC Data analizuje wejście na trzy nowe rynki geograficzne

ABC Data analizuje wejście na trzy nowe rynki geograficzne
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

ABC Data analizuje obecnie trzy nowe rynki geograficzne, a wejście na dwa z nich jest możliwe w 2013 r. Dystrybutor IT, który do niedawana prowadził działalność w Rumunii w oparciu o spółkę Scop, niebawem powinien wznowić działalność operacyjną na tym rynku. W niedługim czasie w ABC Data może zostać uchwalony program motywacyjny w oparciu o opcje menedżerskie - poinformowali na konferencji przedstawiciele spółki.

"Planujemy wejście na nowe rynki geograficzne, gdyż biznes ABC Data to gra na wolumenach. Analizujemy obecnie trzy nowe rynki i możliwe, że na dwóch z nich pojawimy się już w przyszłym roku" - powiedział na konferencji Norbert Biedrzycki, prezes spółki.

"Myślę, że w 2014 r. powinniśmy wyjść poza pas rynków położonych na północ i południe od Polski" - dodał.

Wcześniej Biedrzycki informował, że w przyszłości spółka rozważa ekspansję w kierunku zachodnim.

ABC Data w listopadzie rozpoczęła działalność na Węgrzech.

Do niedawna ABC Data była obecna na rynku rumuńskim przez spółkę Scop Computers, która w wyniku problemów z rumuńskim odpowiednikiem Urzędu Skarbowego musiała ogłosić postępowanie naprawcze.

"Prowadzimy nadal sprzedaż w Rumunii, jednak nie w takiej skali jak wcześniej. Zarejestrowaliśmy tam spółkę, która niebawem powinna rozpocząć działalność operacyjną niezależnie od Scop" - powiedział wiceprezes ABC Data Wojciech Łastowiecki.

Dynamiczny rozwój geograficzny to jeden z głównych punktów planu rozwoju ABC Data. Biedrzycki podtrzymał, że plan rozwoju będzie ogłoszony na przełomie lutego i marca 2013 r., co sygnalizował wcześniej w wywiadzie dla PAP.

Inne punkty, które mają znaleźć odzwierciedlenie w planie rozwoju to m.in.: dalsze rozszerzenie kanału sprzedaży online, przygotowanie i wdrożenie oferty outsourcingu usług logistycznych dla zewnętrznych klientów, poszerzenie oferty produktowej oraz dalszy rozwój marki własnej.

Biedrzycki poinformował, że rada nadzorcza spółki postawiła przed zarządem pewne cele finansowe do realizacji.

"Jest możliwe, że w niedługim czasie pojawi się w firmie program motywacyjny w oparciu o opcje menedżerskie, którego realizacji będzie uzależniona od tych celów" - powiedział.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: ABC Data analizuje wejście na trzy nowe rynki geograficzne

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!