Alcatel-Lucent rozwija usługi komunikacji w chmurze

Alcatel-Lucent rozwija usługi komunikacji w chmurze
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Model usług UCaaS (Unified Communication as a Service) skierowano do sektora małych i średnich przedsiębiorstw jako zewnętrzną usługę tzw. ujednoliconej komunikacji.

Firmowy system oferuje funkcje telefonii firmowej, obsługi klienta i wsparcie operacji biznesowych poprzez zewnętrzny, wstępnie skonfigurowany serwer. System OmniPCX ma już ponad 17 mln użytkowników. Dla klientów z sektora MŚP przejście na usługi w chmurze daje dostęp do najnowszych i najlepszych w swojej klasie usług komunikacyjnych, zdejmuje ciężar samodzielnego zajmowania się takimi usługami i powinno przynieść finansowe korzyść w porównaniu do kosztochłonnych rozwiązań tradycyjnych.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!