Analityka internetowa popularna, ale kiepsko wykorzystywana

Analityka internetowa popularna, ale kiepsko wykorzystywana
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Polskie serwisy, od e-commerce po witryny oferujące treści, najczęściej w ramach analityki internetowej najczęściej korzystają z Google Analitycs. Jednak z raportu Conversion 2014 wynika, że nie w pełni wykorzystują istniejące narzędzia i często nie potrafią wykorzystać ich efektywnie.

Analiza 105 największych polskich serwisów pod kątem wykorzystania narzędzi analitycznych pokazała, że krajowe firmy korzystają z narzędzi analitycznych, ale nie wykorzystują w pełni ich możliwości.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!