Rośnie rola indywidualnych biznesowych aplikacji mobilnych. Z kwartału na kwartał szybko zwiększa się liczba aktywacji. Według prognoz Gartnera, do 2017 r. średnia liczba aplikacji pobierających spersonalizowane dane, przypadających na jednego użytkownika, przekroczy 100, a globalne przychody z tego tytułu będą wynosić 77 mld dolarów.
Indywidualne aplikacje biznesowe dla pracowników to np. rozwiązania dla agentów ubezpieczeniowych, czy aplikacje umożliwiające druk z urządzeń mobilnych. Tylko w USA liczba aktywacji rośnie o 20 proc. z kwartału na kwartał. Nic dziwnego, skoro wspomagają w codziennej pracy. Ułatwiają zarówno organizację codziennych obowiązków, jak i wzrost wyników, np. w sprzedaży. - Kieruję zespołem projektującym rozwiązania mobilne. Aplikacja dla agentów ubezpieczeniowych wspiera ich w sprzedaży produktów, zarządzaniu bazą klientów czy kalendarzem. Aplikacja ta posiada też niezwykle pomocną funkcjonalność, tzw. Social Media Harvester. Dzięki tej funkcji agent ubezpieczeniowy tuż przed spotkaniem z klientem może sprawdzić o czym pisze i co komentuje jego klient w mediach społecznościowych - mówi Marcin Pogodzik, szef zespołu aplikacji i rozwiązań mobilnych w Capgemini Polska.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Aplikacje mobilne dla indywidualnych pracowników