PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Aplikacje mobilne dla indywidualnych pracowników

Autor: wnp.pl (WGK)
31-10-2014 08:59

Rośnie rola indywidualnych biznesowych aplikacji mobilnych. Z kwartału na kwartał szybko zwiększa się liczba aktywacji. Według prognoz Gartnera, do 2017 r. średnia liczba aplikacji pobierających spersonalizowane dane, przypadających na jednego użytkownika, przekroczy 100, a globalne przychody z tego tytułu będą wynosić 77 mld dolarów.

Indywidualne aplikacje biznesowe dla pracowników to np. rozwiązania dla agentów ubezpieczeniowych, czy aplikacje umożliwiające druk z urządzeń mobilnych. Tylko w USA liczba aktywacji rośnie o 20 proc. z kwartału na kwartał. Nic dziwnego, skoro wspomagają w codziennej pracy. Ułatwiają zarówno organizację codziennych obowiązków, jak i wzrost wyników, np. w sprzedaży. - Kieruję zespołem projektującym rozwiązania mobilne. Aplikacja dla agentów ubezpieczeniowych wspiera ich w sprzedaży produktów, zarządzaniu bazą klientów czy kalendarzem. Aplikacja ta posiada też niezwykle pomocną funkcjonalność, tzw. Social Media Harvester. Dzięki tej funkcji agent ubezpieczeniowy tuż przed spotkaniem z klientem może sprawdzić o czym pisze i co komentuje jego klient w mediach społecznościowych - mówi Marcin Pogodzik, szef zespołu aplikacji i rozwiązań mobilnych w Capgemini Polska.
Aplikacje mobilne mogą też usprawniać pozornie zwyczajne procesy, jak np. druk służbowych dokumentów. Według badań Quocirca, 60 proc. pracowników chciałoby mieć możliwość druku z urządzeń mobilnych. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie są systemy, które w pełni integrują mobilne rozwiązania dla skanowania i pracy w chmurze. Ponadto pracownikom pomagają też aplikacje wspomagające planowanie podróży służbowych, np. dedykowane liniom lotniczym czy agregujące opinie i oceny wystawiane hotelom, przewoźnikom czy restauracjom.

Możliwości aplikacji są niemal nieskończone, a granicą jest wyobraźnia. Rynek rośnie jak na drożdżach, a wkrótce liczba aplikacji pobierających spersonalizowane dane, przypadających na jednego użytkownika, przekroczy 100, a globalne przychody z tego tytułu będą wynosić 77 mld dolarów.

Wśród przygotowanych przez nasz zespół produktów warto wymienić aplikację skierowaną do agentów ubezpieczeniowych, która wspiera ich w sprzedaży produktów, zarządzaniu bazą klientów czy kalendarzem. Aplikacja ta posiada też niezwykle pomocną funkcjonalność, tzw. Social Media Harvester. Dzięki tej funkcji agent ubezpieczeniowy tuż przed spotkaniem z klientem może sprawdzić o czym pisze i co komentuje jego klient w mediach społecznościowych. Takie rozwiązanie przekłada się na poprawę efektywności sprzedaży i doradztwa dzięki bardziej indywidualnemu podejściu do klienta – mówi Marcin Pogodzik, szef zespołu aplikacji i rozwiązań mobilnych w Capgemini Polska.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 691 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP