PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Asseco obsłuży system SIA ARiMR

Autor: wnp.pl (WGK)
14-05-2015 11:14
Asseco obsłuży system SIA ARiMR
fot. Fotolia

Asseco Poland zrealizuje zamówienie dotyczące „realizacji niezbędnych wymagań na Kampanię 2015 r.” dla Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Chodzi o wykonanie zadań zapewniających ciągłość działania aplikacji SIA oraz prawidłowego prowadzenia wypłat pomocy finansowej dla producentów rolnych. Asseco podpisało kontrakt na niemal 34,7 mln zł brutto.

SIA jest strategicznym systemem ARiMR. Wspomaga obsługę statutowych zadań agencji w obszarze płatności bezpośrednich, Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt, umożliwia też składanie wniosków przez internet.
Zamówienia udzielono w ramach procedury negocjacyjnej, czyli z wolnej ręki. Według ARMiR wynika to z faktu, że tylko Asseco Poland „w zaistniałych okolicznościach faktycznych i prawnych jest w stanie wykonać wymagane zamówienie, tj. dokonać analizy i implementacji wszystkich wymagań, które aktualnie są znane, wymagań, które pojawiają się sukcesywnie, a także wymagań, które pojawiać się będą w trakcie realizacji zamówienia. Jest to także jedyny podmiot, który jest w stanie zaimplementować wszystkie wymagania do systemu informatycznego, tak aby możliwe było prawidłowe, zgodne z przepisami powszechnie obowiązującymi przeprowadzenie kontroli administracyjnych i naliczania płatności oraz rozpoczęcie wypłaty płatności bezpośrednich od dnia 1 grudnia 2015 r.”

Modyfikacja aplikacji SIA została podzielona na „tematyczne części obejmujące poszczególne funkcjonalności systemu, których priorytet realizacji uzależniony jest od umiejscowienia tychże funkcjonalności w procesie realizacji dopłat”. Według zamawiającego „nie ma możliwości, aby na tym samym kodzie i w tym samym środowisku pracowały równolegle dwa podmioty”.

Udzielenia zamówienie poprzedziły kilkumiesięczne uzgodnienia z firmą Asseco i wykonawcami innych usług. Dodatkowo złożoność systemu, m.in. proces uwierzytelniania użytkowników systemu, który oparty jest o wykorzystane trzy rozwiązania LDAP tj. Red Hat Directory Serwer, Oracle OID (użytkownicy zewnętrzni) i usługę katalogową Active Directory oraz zastosowane rozwiązania dla GIS oparte o unikalne technologie Geomedia WEB-MAP i LIDS uniemożliwiają w założonych terminach przekazanie utrzymania i modyfikacji systemu innej firmie.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


52 827 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP