Asseco Systems, w 100% należące do Asseco Poland, zawarło umowę na usługi wsparcie dla systemu bankowości elektronicznej Solo Corporate, z którego korzystają firmy będące klientami Nordea Bank Polska, poinformowała firma w komunikacie.
Asseco Systems specjalizuje się w obszarze integracji systemowej do poziomu "application ready platform". W szczególności spółka świadczy usługi wsparcia serwisowego dla aplikacji użytkowych, wykorzystując swoją ogólnopolską sieć partnerów i sprawny helpdesk. Analogiczny projekt wsparcia bankowości elektronicznej Asseco Systems od kilku lat z powodzeniem realizuje dla jednego z największych polskich banków.
Usługi wsparcia aplikacji dla sektora finansowego spółka Asseco Systems rozwija również w ramach Grupy Asseco, we współpracy z Asseco South Eastern Europe.
Narastająco w I-III kw. 2009 roku Asseco Poland miało 278,76 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 227,62 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2114,60 mln zł wobec 1919,34 mln zł.