PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Atende z nową strategią

Autor: wnp.pl (WGK)
07-03-2016 09:16
Atende z nową strategią
Fot. Shutterstock.com

W strategii na lata 2016-2017 spółka Atende stawia między innymi na własne, unikatowe kompetencje, ekspansję na rynkach światowych i utrzymanie atrakcyjnej polityki dywidendy.

Giełdowa firma ogłosiła nową strategię rozwoju na najbliższe dwa lata. Grupa zamierza kontynuować swój dotychczasowy rozwój w zakresie tworzenia nowych, innowacyjnych produktów i usług, a także zakłada ekspansję na rynki zagraniczne. Dodatkowo, dzięki dobrej sytuacji finansowej, spółka zamierza w najbliższych latach aktywnie zabiegać o przejęcia nowych, rokujących spółek. Realizacja strategii ma się odbywać poprzez oferowanie innowacyjnych rozwiązań technicznych, lepsze wykorzystanie posiadanych kompetencji, zintensyfikowanie współpracy ze spółkami zależnymi oraz zwiększenie sprzedaży do wybranych sektorów rynku, w szczególności do operatorów telekomunikacji mobilnej oraz platform dystrybucji treści, instytucji i przedsiębiorstw związanych z obronnością, a także do sektora energetycznego i finansowego.
- Dotychczasową strategię na lata 2014-2015 uznajemy za praktycznie zrealizowaną. W tym czasie znacznie się rozwinęliśmy, zarówno organicznie, jak i przez przejęcia. Wszystkie dokonane przez nas inwestycje były finansowane ze środków własnych. Pod koniec 2015 r. Atende stało się szybko rozwijającą się grupą ośmiu spółek, które wyróżnia wiele atutów, m.in. kształtowanie własnych innowacyjnych produktów i usług. Nowa strategia na lata 2016-2017 to strategia rozwoju, wykorzystania unikatowych nawet w skali globalnej produktów, szybkiego wzrostu, zajmowania nowych pozycji i oczywiście wyjście na rynki globalne - przekonuje Roman Szwed, prezes spółki Atende. - Zadbamy także o naszych inwestorów starając się wypłacać sowite dywidendy - dodaje.

Atende w tym roku zaprezentowała swój autorski produkt SMaCS - aplikację typu PCRF (ang. Policy and Charing Rules Function) do zarządzania dostępem użytkowników końcowych do usług i naliczania opłat za ich świadczenie podczas targów targach Mobile World Congress w Barcelonie. Z rozwiązania korzysta już T-Mobile w Polsce.

Nachodzący rok będzie dla spółki czasem wyzwań i dostosowania się do zmieniającego się środowiska. Rozwój sieci LTE, wirtualizacja, nowoczesna energetyka, big data czy bezpieczeństwo w IT to tylko wybrane trendy, którym chce sprostać.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 691 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP