ATM liczy na moc rebrandingu

ATM liczy na moc rebrandingu
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Spółka ATM, operator centrów danych i sieci światłowodowych, odświeża identyfikację wizualną. Wszystkie nowe usługi będą oferowane wyłącznie pod marką Atman. Rebranding jest efektem zmian zachodzących w spółce i ma ułatwić dotarcie do klientów.

W efekcie znika marka Thinx Poland, pozostaje Atman. – Dotychczas na przykład serwery dedykowane sprzedawaliśmy pod marką Atman EcoSerwer, a usługę kolokacji pod markami Thinx Poland i Atman. Wkrótce wszystkie nasze produkty będą dostępne w ramach jednego serwisu internetowego, a w dalszej perspektywie planowana jest konsolidacja portalu klienta – tłumaczy Jacek Bykowski, dyrektor Działu Marketingu i Rozwoju Biznesu w ATM.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: ATM liczy na moc rebrandingu

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!