PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Avaya: nie zauważyliśmy z Polsce spowolnienia w branży Call Center

Autor: wnp.pl (JM)
16-11-2009 08:45

- Nie zauważyliśmy z Polsce znaczącego spowolnienia w branży Call Center – mówi Maciej Parvi, Contact Center Product Manager z Avaya Polska. - Działy IT w czasie chwilowego wstrzymywania inwestycji skupiły się na optymalizacji istniejących systemów, ale także intensywnie planowały ich modernizację.

Zdaniem naszego rozmówcy, zauważalne pewne ożywienie gospodarcze pozwala zacząć wdrażać przygotowywane koncepcje rozwojowe. - W tych projektach dominują dwa elementy, systemy outboundowe i systemy samoobsługowe – wskazuje Maciej Parvi. - Klienci częściej niż poprzednio proszą nas o pomoc w kalkulacjach zwrotu z inwestycji (ROI).

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


48 380 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP