Baby Collection centralizuje dane sprzedażowe

Baby Collection centralizuje dane sprzedażowe
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Baby Collection realizuje projekt integracji danych sprzedażowych i wprowadza centralny systemu zamówień. Reorganizacja zarządzania informacją pozwoli wprowadzić system lojalnościowy oraz zmniejszy koszty w obszarze logistyki. Projekt prowadzą należące grupy kapitałowej Macrologic spółki: Macrologic S.A. i Kamil sp. z o.o.

Firma Baby Collection podjęła decyzję o centralizacji danych sprzedażowych. Projekt ma zwiększyć kontrolę spółki nad przepływem towarów. Integracja danych w jednym procesie wpłynie na ujednolicenie systemu raportowania ze wszystkich sklepów w centrali. Unifikacja raportów i automatyczne raportowanie oparte o dane z salonów sprzedaży dostarczy zarządowi Baby Collection pełniejszy obraz preferencji konsumentów w poszczególnych sklepach. Precyzyjne raportowanie dotyczące zalegania towarów, poprawi optymalizację stanów magazynowych w poszczególnych salonach.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Baby Collection centralizuje dane sprzedażowe

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!