Bain&Company: jaka strategia cyfrowa dla sektora B2B

Bain&Company: jaka strategia cyfrowa dla sektora B2B
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Firmy takie, jak: Uber, Amazon i Google całkowicie zmieniły działalność swoich branż i nadały całkowicie nowy wymiar obsłudze klienta. Dla szefów spółek sektora przemysłowego i innych firm działających w sektorze B2B to żadna nowość, ale wiedzą oni też, że to, co sprawdza się na rynku konsumenckim, nie zawsze przekłada się na kontekst B2B.

Sektor B2B różni się bowiem od konsumenckiego i wymaga innego podejścia. Od innowatorów cyfrowych, takich jak Amazon, można się wiele nauczyć, jednak proste porównania do tego, co sprawdza się w środowisku cyfrowym - nie zawsze są przydatne w otoczeniu przemysłowym i mogą okazać się niepraktyczne.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Bain&Company: jaka strategia cyfrowa dla sektora B2B

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!