Bank Zachodni WBK wdroży platformę CRM

Bank Zachodni WBK wdroży platformę CRM
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Bank Zachodni WBK popisał kontrakt na wdrożenie i utrzymanie nowej platformy technologicznej i systemu CRM. Przedsięwzięcie realizuje spółka Comarch.

Projekt dotyczy firmowego systemu CRM 2.0 wspierającego i automatyzującego procesy związane z budowaniem i utrzymywaniem relacji z klientami. Rozwiązanie umożliwia personalizację obsługi klienta i opcję tzw. inteligentnych podpowiedzi.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Bank Zachodni WBK wdroży platformę CRM

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!