Zainteresowanie nowymi odbiornikami telewizyjnymi spadło - donosi "Rzeczpospolita".
Wśród detalistów nastroje są raczej ponure. - W najbliższym czasie pewnie zacznie się wysyp promocji, ponieważ zainteresowanie telewizorami spada. Rośnie tylko w przypadku najdroższych modeli, ale na razie nie one odpowiadają za największą część zakupów - mówi przedstawiciel jednego z e-sklepów z elektroniką.
Producenci także przyznają, że ostatnie miesiące nie były najlepsze. - W pierwszym kwartale 2015 r. popyt na telewizory utrzymywał się na porównywalnym poziomie co w tym samym okresie roku poprzedniego. Jednak tygodnie kwietniowe i majowe przyniosły już kilkunastoprocentowe spadki popytu zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartościowym, przy jednoczesnym wzroście średniej ceny sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym - mówi Marcin Kubiszak, category manager HE w LG Electronics.
Więcej na http://www.rp.pl
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Bez wydarzeń sportowych telewizory tracą rynek