Big Data - marketingowych chwyt, czy realna technologia?

Big Data - marketingowych chwyt, czy realna technologia?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

- Big Data nie jest wyłącznie marketingową wydmuszką, ale technologią, na którą jest realne zapotrzebowanie - mówi w rozmowie z portalem wnp.pl Piotr Prajsnar, CEO firmy Cloud Technologies.

Big Data, usługi w chmurze i reklama internetowa to zjawiska, których rola na świecie szybko rośnie w ostatnich latach. Jak w Polsce wygląda podejście klientów do rozwiązań Big Data w chmurze dla rynku reklamy internetowej?
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Big Data - marketingowych chwyt, czy realna technologia?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!