Branża e-handlu przechodzi do tradycyjnej sprzedaży

Branża e-handlu przechodzi do tradycyjnej sprzedaży
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Choć sprzedaż internetowa święci triumfy, coraz więcej takich sklepów otwiera placówki w centrach handlowych. Na razie w USA, ale to sygnał do zmian także w Europie, gdzie to zjawisko też już jest obecne.

Co jest powodem do zmian? Pokolenie tzw. millenialsów – w jednej z najszerszych definicji osób z roczników 1980-2000, z wysoką samooceną niekoniecznie pokrywającą się z kompetencjami, ale stanowiących ogromną siłę we współczesnym świecie. Owo pokolenie w USA to ok. 80 mln konsumentów podejmujących decyzje o zakupach głównie za pomocą internetu. Z drugiej strony tacy klienci nadal chętnie spędzają wolny czas w centrach handlowych i wysoko cenią sobie bezpośredni kontakt i porady udzielane na miejscu przez sprzedawców. Co więcej, młodzi Amerykanie wolą kupować np. obuwie czy kosmetyki w sklepie tradycyjnym niż w e-sklepie. To zjawisko widać także w Polsce.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Branża e-handlu przechodzi do tradycyjnej sprzedaży

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!