PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Budżety teleinformatyczne zostały odblokowane

Autor: wnp.pl (JM)
05-03-2012 09:29

- W 2011 roku obserwowaliśmy odblokowywanie budżetów - zauważa Tomasz Miller, senior account manager Poland, CC&O Division, Jabra. - Coraz więcej firm decydowało się na nowe inwestycje.

Zdaniem naszego rozmówcy, decyzje zakupowe podejmowane były jednak rozważnie i z uwzględnieniem nie tylko najbliższych, ale również przyszłych korzyści biznesowych. - Firmy śmielej podchodziły do takich nowych technologii, jak Unified Communication (UC) - mówi Tomasz Miller. - Idea komunikacji zintegrowanej popularna na świecie, coraz częściej witała do naszych rodzimych przedsiębiorstw.
Przedstawiciel Jabra zauważa jednak, że musi jeszcze minąć trochę czasu, zanim hasło UC będzie powszechnie kojarzone. - Na początku roku przeprowadziliśmy badania wśród przedstawicieli centrów kontaktowych i pełna wiedza na temat technologii UC to domena zaledwie 5 proc. respondentów - wyjaśnia. - Zdecydowana większość, aż 64 proc., nie potrafi zdefiniować, czym jest komunikacja zintegrowana. Wydaje się jednak, że ciągu tych kilku miesięcy rynek nieco dojrzał, co dobrze pokazują nasze wdrożenia zestawów słuchawkowych, które są istotnym elementem UC, w takich firmach jak Octopus (produkcja i dystrybucja materiałów promocyjnych) czy Onninen (przedsiębiorstwo obecne na rynku materiałów technicznych).

Tomasz Miller wskazuje, że obecnie na świecie jest blisko 7,8 mln użytkowników technologii Unified Communications (UC, komunikacja zintegrowana), a do 2015 roku liczba ta może sięgnąć nawet 49,5 mln. Rosnącą rolę UC prezentują także badania Frost & Sullivan z 2010 roku. Analitycy tej firmy prognozują, że w 2015 roku z UC będzie korzystać 50 mln osób. Dla porównania w 2009 było ich około 2 mln. - Trend ten nie ominie Polski - przekonuje nasz rozmówca. - Powszechność stosowania nowoczesnych technologicznie urządzeń, przeobrażenia na rynku pracy i rosnąca konkurencyjność sprawiają, że koncepcja komunikacji zintegrowanej nabiera coraz większego znaczenia. Istotną zaletą takiego rozwiązania jest szeroki wachlarz możliwości, które możemy osiągnąć decydując się na UC. Dzięki temu przedsiębiorca ma pewność inwestycji w to, co jest rzeczywistą odpowiedzią na potrzeby biznesowe i komunikacyjne firmy.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 217 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP