Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Business Process Routing (BPR) sprawdza się w czasie kryzysu

Autor: wnp.pl (JM)
24-11-2009 08:28
Business Process Routing (BPR) sprawdza się w czasie kryzysu

Każda firma w dobie kryzysu stoi przed kilkoma głównymi zadaniami, takimi jak podnoszenie jakości obsługi klienta, wzrost lub utrzymanie przychodów na stałym poziomie oraz optymalizacja kosztów i zasobów poprzez usprawnianie procesów biznesowych – mówi Małgorzata Gawrysiak, Dyrektor Handlowy Grupy Produktowej Contact Center i Aplikacje, NextiraOne Polska.

Zdaniem naszej rozmówczyni, odpowiedzią na tego rodzaju potrzeby firmy, zwłaszcza w dobie spowolnienia gospodarczego, jest profesjonalne Contact Center i wiodący w nim proces „Business Process Routing” (BPR).
- Contact Center traktowane jako centrum zysku dzięki implementacji systemów WFM (Workforce Management) pozwala na optymalizuję zasobów, a poprzez wdrożenie Time Managementu umożliwia monitoring kosztów w organizacji – wyjaśnia przedstawicielka NextiraOne Polska. - Dzięki BPR integruje Back Office z Front Office`m oraz obsługuje wszystkie interakcje z klientem przy pojedynczym kontakcie, dając mu jeden punkt styku z centrum obsługi.

Dodatkowo CC zarządza i obsługuje swojego klienta w sposób pro-aktywny i dedykowany. - Nowoczesne CC to również narzędzie analityczne, które dzięki zastosowaniu systemów takich jak Nice Perform generuje bardzo przydatną wiedzę na temat działań konkurencji, segmentacji klienta oraz rynku – mówi Małgorzata Gawrysiak.

Jak opisuje nasza rozmówczyni, obecnie działające call center ewoluują w nowocześnie zarządzane, szukające nowych rozwiązań technologicznych oraz obsługujące coraz to bardziej wyszukane i przyjazne dla klienta formy kontaktu centra kontaktowe (Contact Center). CC stanowi zatem rozwiązanie biznesowe, którego celem jest poznanie i zaspokojenie potrzeb klienta oraz zdobycie jego lojalności. Jako takie jest w pełni zintegrowane z procesem obsługi klientów w całej organizacji, skutecznie wpływając na podnoszenie efektywności tego procesu, umiejętnie przekształcając zdobyte doświadczenia w obsłudze klientów w wymierne korzyści biznesowe dla firmy.

- Oblicze dzisiejszego CC w największym stopniu zmieniają Internet, VoIP, SIP i technologie Unified Communications – mówi Małgorzata Gawrysiak. - Obecnie można już tworzyć rozproszone centra, zatrudniając konsultantów w kilku ośrodkach w kraju, a nawet w domach.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 750 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP