PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Centernet chce być "operatorem miejskim"

Autor: ISB
11-10-2007 15:29
Centernet chce być "operatorem miejskim"

Spółka CenterNet, która w maju planuje rozpocząć działalność jako operator telefonii komórkowej, chce skoncentrować swoją działalność na wielkich miastach. Jak wynika z wypowiedzi prezesa spółki, Leszka Siwka dla agencji ISB, firma planuje inwestycje rzędu 1 mld zł w pięć lat.

- Przede wszystkim są to inwestycje w infrastrukturę radiową, ale również w marketing - powiedział ISB Siwek. Przy tak dużych nakładach inwestycyjnych spółka ma dość szybko zacząć przynosić zyski.
- Według ostrożnych szacunków zarządu powinniśmy wypracować pozytywny wynik EBITDA po 3-4 latach - powiedział Siwek.

Wejście na rynek będzie uprzedzone przez ogólnopolską kampanię wizerunkową.

- Mamy bardzo precyzyjnie wybrane grupy docelowe do których chcemy trafić, dzięki temu możemy przeprowadzić bardziej precyzyjną kampanię - powiedział Siwek.

- Zarezerwowaliśmy tylko jedną z częstotliwości, na które przetarg wygraliśmy, bo 49 kanałów, które dzięki temu dostaniemy do dyspozycji, w zupełności wystarczy na realizację naszego planu biznesowego - powiedział ISB Siwek. Wyjaśnił, że 49 kanałów w paśmie 1800 MHz to i tak więcej niż wykorzystują obecnie główni operatorzy.

CenterNet będzie oferował usługi pod dwoma brandami, z których jeden to znana w Wielkiej Brytanii marka Extreme.

- Chcemy trafić do bardzo precyzyjnie określonych grup docelowych - powiedział Siwek. Sprecyzował, ze firma skupi się na mieszkańcach dużych miast i tam będzie rozwijać infrastrukturę w pierwszej kolejności.

- Chcemy pokryć naszym zasięgiem przede wszystkim dziesięć największych aglomeracji w Polsce - deklaruje Siwek. Dodał, że w przyszłym tygodniu CenterNet zacznie negocjacje w sprawie umowy roamingowej.

- Nie wchodzimy na nowy teren. Taką umowę ma już P4 - powiedział szef CenterNetu.

Operator skupi się prawdopodobnie na świadczeniu standardowych usług w skład których wchodzą: wiadomości tekstowe (sms), graficzne (mms) oraz głosowe. Siwek widzi duży potencjał w takich usługach dodatkowych jak płatności przez telefon, oraz usługi lokalizacyjne.

- Mamy już w zespole człowieka z bardzo dużym doświadczeniem, który pokieruje sprzedażą - powiedział Siwek.

Szef CenterNet deklaruje, że firma przygotuje bardzo precyzyjne oferty dla poszczególnych, dość wąskich grup docelowych. Przykładowo dla studentów mogą to być umowy na czas określony powiązane z usługami dodatkowymi jak np. komunikaty o promocjach, albo imprezach w klubach studenckich w danym mieście.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


34 295 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP