PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Centra handlowe chcą dogłębnie poznać klientów

Autor: wnp.pl (WGK)
27-11-2013 19:55

Na razie galerie handlowe mogą oceniać preferencje klientów jedynie na podstawie zbiorczych danych o zakupach. Na razie, bo już pojawiają się systemy śledzące każdego z osobna. Wszystko, by zwiększyć sprzedaż.

Śledzenie ruchu klientów nie wiąże się raczej z gromadzeniem danych wrażliwych, pozwala natomiast sprawdzić czego poszukują dane osoby lub – przy większej ilości danych – analizować ruch w centrum handlowym. Oczekiwane korzyści to np. lepsze zaplanowanie przestrzeni lub kierowanie ofert bezpośrednio do pojedynczych klientów. Można sobie wyobrazić, że ktoś kto właśnie kupił makaron otrzyma telefoniczną propozycję zakupienia sosu.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


48 793 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP