Certyfikat ISO/IEC 27001:2005 dla Data Center COIG SA

Certyfikat ISO/IEC 27001:2005 dla Data Center COIG SA
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Gwarantem jakości produktów i usług świadczonych przez Data Center COIG S.A. jest wdrożony System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z wymaganiami normy ISO/IEC 27001:2005.

COIG S.A. to nowoczesna firma, specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych wspomagających procesy zarządzania przedsiębiorstwem. Indywidualne podejście do Klienta pozwala świadczyć usługi w wielu obszarach, począwszy od podstawowych zagadnień związanych z informatycznym wspomaganiem zarządzania w dużych organizacjach o strukturze korporacyjnej, poprzez informatyzację urzędów administracji publicznej, aż po funkcjonalne rozwiązania dla małych i średnich jednostek organizacyjnych.

Celem firmy jest zapewnienie satysfakcji i bezpieczeństwa przetwarzanych danych należących do Klientów spółki. Zdobyte doświadczenie, stosowanie zaawansowanej technologii, posiadane zasoby informatyczne oraz profesjonalny nadzór wysokiej klasy inżynierów, pozwoliły na opracowanie kompleksowej oferty usług outsourcingowych - od kolokacji i hostingu, poprzez najbardziej zaawansowane rozwiązania oparte na przetwarzaniu w chmurze obliczeniowej: Saas, IaaS oraz PaaS.

W grudniu ubiegłego roku firma zakończyła I cykl wdrożenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Potwierdzeniem tego faktu było uzyskanie w styczniu br. certyfikatu dokumentującego zgodność wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji z wymaganiami normy ISO/IEC 27001:2005. Zakres realizacji usług Data Center objętych certyfikatem zawiera udostępnianie aplikacji, infrastruktury, platform systemowych, zapasowe centrum danych, Cloud Computing oraz outsourcing usług IT. Jednostką certyfikującą jest BSI

Group Polska Sp. z o.o. System ten ma istotne znaczenie dla bezpieczeństwa usług outsourcingowych świadczonych za pośrednictwem Data Center COIG S.A. Realizując projekty i wspierając Klientów, z jednej strony wykorzystywane są rozwiązania wypracowane w ramach SZJ, a z drugiej - klasyczne metodyki zarządzania projektami, w tym Prince2.
Wszystkie te działania mają jeden cel - wzrost satysfakcji Klientów COIG S.A. z poziomu świadczonych usług.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Certyfikat ISO/IEC 27001:2005 dla Data Center COIG SA

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!