Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Certyfikat ISO/IEC 27001:2005 dla Data Center COIG SA

Autor: Materiał dostarczony przez COIG SA
16-03-2012 11:23

Gwarantem jakości produktów i usług świadczonych przez Data Center COIG S.A. jest wdrożony System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z wymaganiami normy ISO/IEC 27001:2005.

COIG S.A. to nowoczesna firma, specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych wspomagających procesy zarządzania przedsiębiorstwem. Indywidualne podejście do Klienta pozwala świadczyć usługi w wielu obszarach, począwszy od podstawowych zagadnień związanych z informatycznym wspomaganiem zarządzania w dużych organizacjach o strukturze korporacyjnej, poprzez informatyzację urzędów administracji publicznej, aż po funkcjonalne rozwiązania dla małych i średnich jednostek organizacyjnych.
Celem firmy jest zapewnienie satysfakcji i bezpieczeństwa przetwarzanych danych należących do Klientów spółki. Zdobyte doświadczenie, stosowanie zaawansowanej technologii, posiadane zasoby informatyczne oraz profesjonalny nadzór wysokiej klasy inżynierów, pozwoliły na opracowanie kompleksowej oferty usług outsourcingowych - od kolokacji i hostingu, poprzez najbardziej zaawansowane rozwiązania oparte na przetwarzaniu w chmurze obliczeniowej: Saas, IaaS oraz PaaS.

W grudniu ubiegłego roku firma zakończyła I cykl wdrożenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Potwierdzeniem tego faktu było uzyskanie w styczniu br. certyfikatu dokumentującego zgodność wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji z wymaganiami normy ISO/IEC 27001:2005. Zakres realizacji usług Data Center objętych certyfikatem zawiera udostępnianie aplikacji, infrastruktury, platform systemowych, zapasowe centrum danych, Cloud Computing oraz outsourcing usług IT. Jednostką certyfikującą jest BSI

Group Polska Sp. z o.o. System ten ma istotne znaczenie dla bezpieczeństwa usług outsourcingowych świadczonych za pośrednictwem Data Center COIG S.A. Realizując projekty i wspierając Klientów, z jednej strony wykorzystywane są rozwiązania wypracowane w ramach SZJ, a z drugiej - klasyczne metodyki zarządzania projektami, w tym Prince2.
Wszystkie te działania mają jeden cel - wzrost satysfakcji Klientów COIG S.A. z poziomu świadczonych usług.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 336 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP