Gwarantem jakości produktów i usług świadczonych przez Data Center COIG S.A. jest wdrożony System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z wymaganiami normy ISO/IEC 27001:2005.
Celem firmy jest zapewnienie satysfakcji i bezpieczeństwa przetwarzanych danych należących do Klientów spółki. Zdobyte doświadczenie, stosowanie zaawansowanej technologii, posiadane zasoby informatyczne oraz profesjonalny nadzór wysokiej klasy inżynierów, pozwoliły na opracowanie kompleksowej oferty usług outsourcingowych - od kolokacji i hostingu, poprzez najbardziej zaawansowane rozwiązania oparte na przetwarzaniu w chmurze obliczeniowej: Saas, IaaS oraz PaaS.
W grudniu ubiegłego roku firma zakończyła I cykl wdrożenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Potwierdzeniem tego faktu było uzyskanie w styczniu br. certyfikatu dokumentującego zgodność wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji z wymaganiami normy ISO/IEC 27001:2005. Zakres realizacji usług Data Center objętych certyfikatem zawiera udostępnianie aplikacji, infrastruktury, platform systemowych, zapasowe centrum danych, Cloud Computing oraz outsourcing usług IT. Jednostką certyfikującą jest BSI
Group Polska Sp. z o.o. System ten ma istotne znaczenie dla bezpieczeństwa usług outsourcingowych świadczonych za pośrednictwem Data Center COIG S.A. Realizując projekty i wspierając Klientów, z jednej strony wykorzystywane są rozwiązania wypracowane w ramach SZJ, a z drugiej - klasyczne metodyki zarządzania projektami, w tym Prince2.
Wszystkie te działania mają jeden cel - wzrost satysfakcji Klientów COIG S.A. z poziomu świadczonych usług.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Certyfikat ISO/IEC 27001:2005 dla Data Center COIG SA