PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

City Security ma aplikację mobilną na sytuacje kryzysowe

Autor: wnp.pl (PSZ)
28-01-2014 10:08

City Security, firma należąca do międzynarodowej Grupy M2.CS, wprowadza bezpłatną aplikację mobilną M2C Help w polskiej wersji językowej. Dzięki temu rozwiązaniu, w szybki sposób można będzie powiadomić najbliższych o potrzebie pomocy i tym, co się zdarzyło, a przy okazji natychmiast zidentyfikować lokalizację osoby będącej w potrzebie.

Zabłądzenie w nieznanym terenie, niemożność odnalezienia się w tłumie na ulicy lub w centrum handlowym czy awaria pojazdu - to sytuacje, w których może się przydać aplikacja mobilna M2C Help.
- Może ją pobrać każdy, kto dysponuje telefonem typu "smart". W ten sposób zwiększyć może swoje bezpieczeństwo, a w sytuacjach wymagających pomocy, dzięki jednemu naciśnięciu na przycisk w telefonie - zawiadomić najbliższych, którzy natychmiast pośpieszą z pomocą lub np. zawiadomią odpowiednie służby - tłumaczy Jacek Czech z należącej do City Security firmy IT Factory, zajmującej się wsparciem informatycznym dla ochrony osób i mienia.

Wystarczy ściągnąć na swój telefon aplikację, co umożliwi automatycznie uzyskanie odpowiedniego kodu dostępu, a następnie - już po zalogowaniu się - wysyłanie i otrzymywanie krótkich informacji tekstowych z prośbą o natychmiastową pomoc danego rodzaju (np. przyjazd w celu odholowania, odnalezienie na nieznanym terenie, przywiezienie potrzebnego przedmiotu) wraz ze zdjęciem wysyłającego oraz mapą z dokładnym umiejscowieniem osoby potrzebującej pomocy.

- Aplikacja jest doskonałym narzędziem do natychmiastowego reagowania w kontaktach na przykład między opiekunem lub przewodnikiem grupy a poszczególnymi jej członkami, osobami starszymi lub niepełnosprawnymi a ich opiekunami. Przede wszystkim jednak umożliwia ona natychmiastowy kontakt między członkami rodziny i to głównie z myślą o niej została stworzona - wyjaśnia Beniamin Krasicki, prezes City Security.

Wszystkie osoby, do których wysyłane są krótkie informacje, zapisane są w sekcji "Moje Kontakty" . Otrzymują one kompletne informacje o tym, co się stało i jakiej pomocy trzeba im natychmiast udzielić. W przyszłości aplikację tę będzie można jeszcze rozbudować o dodatkową opcję - natychmiastowego kontaktu z firmą assistance lub patrolem ochrony.

- M2C Help to pierwsze szeroko dostępne rozwiązanie technologiczne, jakie wprowadzamy na rynek i z jakiego korzystać mogą wszyscy zainteresowani. Kolejne wprowadzać będziemy już w najbliższych miesiącach - deklaruje Jacek Czech.

Chodzi głównie o aplikacje umożliwiające natychmiastowe znalezienie określonych punktów usługowych i handlowych w dużych centrach, szybkie odnalezienie dziecka - jeśli zbytnio oddali się od rodziców podczas zakupów czy pozwalające na szybką ewakuację w sytuacjach ekstremalnych. Wszystkie mają przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa klientów i pracowników centrów handlowych, biurowych oraz logistycznych.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 217 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP