PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Co irytuje nas w call center

Autor: wnp.pl (Adam Brzozowski)
04-10-2007 22:13
Co irytuje nas w call center

Frustracja spowodowana zbyt długim oczekiwaniem na połączenie telefoniczne z konsultantem dotyka 48 proc. polskich konsumentów. 45 proc. respondentów narzeka, że konsultanci udzielają nieprecyzyjnych informacji, a 40 proc. nie chce głosowego wybierania opcji.

Wyniki badań na temat przyczyn frustracji użytkowników call centers znajdują się w raporcie Genesys Consumer Survey 2007 – Polska, zleconym przez Genesys Telecommunications Laboratories, firmę należącą do koncernu Alcatel-Lucent.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 561 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

790 885 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 263 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP