Co powinien oferować dostawca systemów obsługi klienta dla energetyki?

Co powinien oferować dostawca systemów obsługi klienta dla energetyki?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Przedmiotem postępowań przetargowych są zwykle gotowe systemy informatyczne – wyjaśnia Andrzej Szopa, dyrektor sprzedaży Oracle EMEA Utilities Global Business Unit. - Najczęściej wynika to z wcześniejszej pracy firm doradczych, które w bardzo szczegółowy sposób opisują wymagania funkcjonalne.

Jak mówi przedstawiciel Oracle, bazujące na uregulowaniach formalnych (prawo energetyczne), zaprojektowane w ten sposób rozwiązania IT zwykle zawierają mnóstwo skomplikowanych i kosztownych elementów technicznych, nie do końca potrzebnych samemu użytkownikowi.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Co powinien oferować dostawca systemów obsługi klienta dla energetyki?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!