PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Co powinien oferować dostawca systemów obsługi klienta dla energetyki?

Autor: wnp.pl (JM)
24-07-2012 11:23
Co powinien oferować dostawca systemów obsługi klienta dla energetyki?
Fot. PTWP (Andrzej Wawok)

Przedmiotem postępowań przetargowych są zwykle gotowe systemy informatyczne – wyjaśnia Andrzej Szopa, dyrektor sprzedaży Oracle EMEA Utilities Global Business Unit. - Najczęściej wynika to z wcześniejszej pracy firm doradczych, które w bardzo szczegółowy sposób opisują wymagania funkcjonalne.

Jak mówi przedstawiciel Oracle, bazujące na uregulowaniach formalnych (prawo energetyczne), zaprojektowane w ten sposób rozwiązania IT zwykle zawierają mnóstwo skomplikowanych i kosztownych elementów technicznych, nie do końca potrzebnych samemu użytkownikowi.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 705 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP