PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Comarch kupuje udziały spółki z USA

Autor: wnp.pl (PA)
21-07-2015 11:28
Comarch kupuje udziały spółki z USA
Fot. Fotolia

Comarch podpisał umowę przejęcia 42,5 proc. udziałów amerykańskiej spółki Thanks Again LLC za 8 mln dolarów - poinformowała spółka. Dzięki temu firma umocni swoją pozycję w segmencie platform lojalnościowych i zarządzania relacjami z klientami (CRM) w Ameryce Północnej.

Zgodnie z komunikatem spółki, objęcie udziałów nastąpi w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia spełnienia się warunków określonych w umowie, przy czym warunki te powinny zostać spełnione w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Comarch staje się udziałowcem amerykańskiego operatora platform lojalnościowych, świadczącego usługi na całym kontynencie Ameryki Północnej.

Jak zapowiada profesor Janusz Filipiak, założyciel i prezes Comarchu, objęcie ułatwi, a także rozszerzy zakres działań spółki w obszarze budowy systemów lojalnościowych oraz CRM dla lotnisk i linii lotniczych.

Umowa objęcia 4.250.000 udziałów spółki Thanks Again LLC przez należącą do grupy kapitałowej Comarch spółkę Comarch Pointshub została podpisana 17 lipca 2015 r. Finasowanie przejęcia będzie odbywało się ze środków własnych Comarch. Przedstawiciele Comarch wejdą do władz spółki na poziomie nadzorczym i operacyjnym. Znacząca część zainwestowanych środków zostanie przeznaczona na rozbudowę sieci sprzedaży w USA i Kanadzie oraz na zakup usług informatycznych od firmy Comarch.

Od ponad 15 lat Comarch dostarcza swoim klientom rozwiązania informatyczne do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi B2C i B2B oraz automatyzacji działań marketingowych. Comarch Loyalty Management pozwala na stworzenie i prowadzenie atrakcyjnych mechanizmów angażowania i nagradzania klientów, ułatwia efektywne zarządzanie danymi uczestników, a także wspiera komunikację poprzez wiele kanałów oraz dostarcza informacji dotyczących wyników programu. Ponad 98 proc. przychodów Comarch w tym segmencie rynku pochodzi z działalności zagranicznej.

- Obecnie w obszarze systemów lojalnościowych i CRM pracujemy z ponad 50 bardzo dużymi klientami na całym świecie: od Kanady, USA, poprzez Amerykę Południową, całą Europę, Rosję, kraje Zatoki Perskiej po Azję Południową-Wschodnią. Jest to bardzo perspektywiczny obszar rynku, wielkość jednego typowego kontraktu wynosi od 10 po kilkadziesiąt milionów złotych. Widać że nasze produkty i usługi są chętnie kupowane na całym świecie. Inwestycja w Thanks Again pozwoli nam znacząco przyśpieszyć tempo sprzedaży w USA i Kanadzie, a docelowo także w innych częściach świata. Celem naszych działań jest także zbudowanie dodatkowej wartości dla akcjonariuszy. Będzie to możliwe dzięki połączeniu naszych produktów i usług oferowanych w różnych modelach usługowych z bazą klientów Thanks Again (między innymi kilkadziesiąt lotnisk w USA) oraz innowacyjnością programu lojalnościowego, którego operatorem jest Thanks Again. Innowacyjność ta wynika między innymi z możliwości integracji z wszystkimi największymi systemami kart kredytowych działającymi w USA - informuje Marcin Warwas, wiceprezes Comarch i wiceprezes Comarch PointsHub.



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


54 979 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP