Krakowska spółka wdraża Platformę Next Generation Performance Management dla dużego belgijskiego operatora telefonii komórkowej Base. Nowe rozwiązanie pozwoli na proaktywne monitorowanie wydajności sieci, co umożliwi optymalne zarządzanie jakością usług.
Nowa platforma została wdrożone w modelu usług zarządzanych i jest hostowana w Comarch Data Center. System pozwoli belgijskiemu operatorowi lepiej korelować zdarzenia sieciowe, a to z kolei lepiej zobrazuje wydajność sieci. Comarch odpowiada za efekty projektu oraz dostarczenie usług zarządzanych. Wskaźniki KPI (Key Performance Indicators – kluczowe wskaźniki efektywności) zostały zdefiniowane w zakresie ITIL (Information Technology Infrastructure Library) oraz czasu dostarczenia usług do klienta. Comarch zapewni też integrację i odpowiednie aktualizacje sieci, dostarczy raporty oraz zdefiniuje dodatkowe wskaźniki KPI. Partnerem Comarch w projekcie Base jest firma Mycom.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Comarch prowadzi wdrożenie w Belgii