Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Comarch prowadzi wdrożenie w Brussels Airlines

Autor: wnp.pl (WGK)
19-01-2016 11:00
Comarch prowadzi wdrożenie w Brussels Airlines
Fot. Shutterstock.com

Polska spółka została partnerem technologicznym linii lotniczych Brussels Airlines. Wdraża autorski program lojalnościowy LOOP pomagający w przygotowaniu strategii marketingowych służących utrzymaniu klientów.

Branża lotnicza nieustannie się zmienia, a nowe niskokosztowe linie lotnicze tylko intensyfikują globalną konkurencję. Klienci oczekują jak najwyższych standardów obsługi, będących w stanie sprostać oczekiwaniom. Linie znające preferencje pasażerów mogą przewidzieć zwyczaje zakupowe i podejmować dynamiczne decyzje opierając się na realnych danych, co pozwala dostosować ofertę do oczekiwań podróżnych i w ten sposób zdobyć przewagę konkurencyjną. W dzisiejszych czasach pasażerowie związani z linią lotniczą to lojalni pasażerowie. Brussels Airlines wybrały Comarch aby wdrożyć nowy program lojalnościowy (obok istniejącego programu Miles&More skierowanego do osób latających bardzo często), który będzie odpowiadał na potrzeby również tych pasażerów, którzy podróżują mniej, takich jak rodziny.
Innowacyjny i dostosowany do potrzeb klienta program stworzony dla Brussels Airlines zbiera i analizuje informacje społeczno-demograficzne oraz dane komunikacyjne i transakcyjne dotyczące konkretnych klientów. Na podstawie takiej analizy Brussels Airlines są w stanie przygotować strategię marketingową ukierunkowaną na utrzymanie klienta. Nowy program lojalnościowy jest rezultatem jasno wyznaczonego celu, starannie opracowanej strategii i wysiłków organizacyjnych, zarówno ze strony pracowników Brussels Airlines jak i specjalistów z Comarch.

– LOOP to jeden z najbardziej hojnych programów lojalnościowych na rynku. Oparto go na dwóch zasadach: prostocie i umożliwieniu klientom dostania tego, czego pragną – darmowego lotu – w jak najkrótszym czasie. LOOP to świetne uzupełnienie naszego istniejącego obecnie programu Miles&More. Dzięki LOOP oferujemy teraz więcej przywilejów dla klientów, którzy lojalnie wybierają Brussels Airlines, a niekoniecznie latają z nami co tydzień – komentuje Nathalie Erdmanis, wiceprezes ds. marketingu w Brussels Airlines.

– Brussels Airlines zmienia rynek lojalności lotniczej poprzez zwrócenie się w stronę rosnącego segmentu pasażerów, którzy podróżują rzadziej niż typowi uczestnicy programów lojalnościowym. LOOP daje im możliwość otrzymania tego, co cenią najbardziej: jasnej namacalnej wartości bez zbędnego zachodu – podsumouje Bruno Carpreau, Head of Loyalty Management w Brussels Airlines.

Brussels Airlines oferuje loty do 90 krajów w Europie, Afryce i Ameryce Północnej. Z usług tych linii lotniczych w 2014 roku skorzystało ponad 6,6 miliona pasażerów.

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

ComArch SA [CMR]

kurs:

172.00 PLN 0.70 (0.41%)

Notowania | Analiza techniczna





SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


21 974 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP