PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Comarch w Turkish Airlines

Autor: wnp.pl (WGK)
02-09-2015 20:56
Comarch w Turkish Airlines
Fot. (mat. pras. Turkish Airlines)

Turkish Airlines wybrały rozwiązanie Comarch Loyalty Management (CLM), aby wzbogacić swój program "Miles & Smiles".

Linie lotnicze Turkish Airlines wybrały rozwiązanie Comarch Loyalty Management (CLM), aby wzbogacić swój program „Miles & Smiles”. Turecki przewoźnik to największa linia lotnicza pod względem liczby połączeń międzynarodowych oraz liczby krajów, do których wykonywane są loty. Klienci linii mogą wybrać jedno z ponad 260 lotnisk docelowych. W 2014 roku z usług Turkish Airlines skorzystało ponad 54,7 mln pasażerów a linia lotnicza została uznana jako najlepsza w czterech kategoriach prestiżowego rankingu Skytrax World Airline Awards 2014.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Comarch, ponieważ chcieliśmy ulepszyć nasz obecny program lojalnościowy i dostosować go do potrzeb współczesnego podróżnika - mówi Ziya Öztürk, wiceprezes Turkish Airlines ds. marketingu. - Naszym głównym celem jest, aby wszyscy pasażerowie dowiedzieli się o programie „Miles & Smiles”, który oferuje im szereg korzyści. Dodatkowo zależy nam, aby zbudować rozległą sieć partnerów we wszystkich krajach, do których podróżują nasi pasażerowie – dodaje.

5,5 miliona członków programu "Miles & Smiles" zostanie przeniesionych z istniejącej platformy do platformy Comarch CLM. Dodatkowo CLM będzie integrował „Miles & Smiles” z programami lojalnościowymi oferowanymi przez 27 linii lotniczych będących członkami sojuszu Star Alliance, dzięki czemu naliczanie punktów będzie odbywało się w jednolity sposób w obrębie całej grupy.

Wdrożenie Comarch Loyalty Management koncentruje się na nowej odsłonie programu Miles & Smiles i jest częścią szeroko zakrojonego procesu mającego na celu polepszenie relacji firmy Turkish Airlines z klientami. – Projekt jest jednym z filarów programu dynamicznego rozwoju linii na świecie, a także dalszej ekspansji na rynku tureckim, poprzez dobór właściwych rozwiązań lojalnościowych. Comarch jest częścią tego procesu - dodaje Piotr Kozłowski, dyrektor konsultingu w Comarchu.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 899 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP