Spółka informatyczna Comarch wprowadziła do swojej oferty nowy produkt z dziedziny telewizji interaktywnej. Rozwiązanie Comarch Next-Generation TV (NGTV) umożliwia operatorom telekomunikacyjnym oferowanie dostępu do kanałów telewizyjnych i interaktywnych usług video za pośrednictwem telewizora, telefonu komórkowego oraz komputera.
Produkt jest przeznaczony dla operatorów świadczących usługi szerokopasmowego dostępu do sieci oraz operatorów telefonii komórkowej trzeciej generacji. W oparciu o Comarch NGTV będą mogli oni zaoferować abonentom serwisy informacyjne, dostęp do sklepów online, serwisy randkowe i inne usługi zawierające w sobie transmisje utworów audio i video w wysokiej jakości. Użytkownicy będą mogli także zbudować swoje własne kanały telewizyjne, a firmy trzecie - udostępniać interesujące serwisy multimedialne.
W I połowie roku zysk netto Comarch spadł do 7,70 mln zł w stosunku do 7,75 mln zł przed rokiem. Przychody ze sprzedaży wzrosły za to o 90 proc. do 172,03 mln zł. Przychody zakontraktowane na bieżący rok wynoszą 487 mln zł, co oznacza wzrost o 26,2 proc. w skali roku.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Comarch wprowadza produkt dla telewizji interaktywnej