PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Comp zaproszony do dużego przetargu PGE; wykluczone Asseco z Sygnity i Comarch

Autor: PAP
19-04-2011 05:44

Wśród pięciu oferentów, którzy zostali przez PGE zaproszeni do składania ofert wstępnych w przetargu na budowę i wdrożenie Centralnego Systemu Obsługi Rozliczeń Klientów z giełdowych spółek jest jedynie Comp. Komisja przetargowa wykluczyła z postępowania m.in. konsorcjum Asseco Poland i Sygnity oraz konsorcjum Comarchu - wynika z nieoficjalnych informacji PAP. Sygnity planuje złożyć odwołanie do KIO, Comarch analizuje sytuację i także nie wyklucza takiego ruchu.

Polska Grupa Energetyczna w styczniu ogłosiła przetarg na budowę i wdrożenie Centralnego Systemu Obsługi Rozliczeń Klientów (CSORK) w obszarze sprzedaży detalicznej oraz dystrybucji energii elektrycznej dla grupy kapitałowej. Wysokość wadium ustalono na 2 mln zł. Przedstawiciele spółek informatycznych szacują, że realnie kontrakt ten może być wart ponad 100 mln zł i oceniają, że będzie to największy projekt informatyczny w branży elektroenergetycznej w 2011 r.
Według nieoficjalnych informacji PAP do złożenia ofert wstępnych zostaną zaproszeni:

- Hewlett-Packard Polska;

- Siemens IT Solutions and Services Siemens;

- Fujitsu Technology Solutions;

- Accenture;

- konsorcjum Cross i Comp.

Wykluczeni z postępowania zostali:

- Capgemini;

- S&T Services Polska;

- konsorcjum Comarch, Energo-Moc Wzorcownia i ZSK;

- AMG.net;

- konsorcjum Asseco Poland i Sygnity.

Sygnity planuje złożyć odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej. Comarch także nie wyklucza takiego ruchu.

"Nie zgadzamy się z zarzutami i będziemy składać odwołanie do KIO" - powiedział PAP Michał Michalski, rzecznik Sygnity.

"Aktualnie analizujemy uzasadnienie decyzji, jeżeli uznamy że decyzja zamawiającego nie była słuszna, wtedy podejmiemy stosowne środki ochrony prawnej" - powiedział PAP Paweł Kozyra, rzecznik Comarchu.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, budowa, wdrożenie i integracja Centralnego Systemu Obsługi i Rozliczeń Klientów (CSORK) w obszarze sprzedaży detalicznej (SSD) i dystrybucji energii elektrycznej (OSD) oraz świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych CSORK.

Zaprojektowanie, budowa, wdrożenie i integracja CSORK ma nastąpić w ciągu 24 miesięcy od udzielenia zamówienia. Świadczenie usług gwarancyjnych ma trwać 36 miesięcy od całkowitego wdrożenia CSORK.

System ma mieć co najmniej 6 tys. użytkowników i zapewniać obsługę co najmniej 5 mln klientów.

Przetarg realizowany jest według procedury negocjacyjnej. Kryterium udzielania zamówienia są: cena (55 proc.), wymagania funkcjonalne (40 proc.) i wymagania techniczne (5 proc.).
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

KOMENTARZE (1)


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

29 863 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

590 855 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 047 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.