Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Contact Center: wirtualne call center to niskie koszty wdrożenia i obsługi

Autor: wnp.pl (JM)
26-08-2011 09:18

- Wirtualne call center to rozwiązanie umożliwiające dostęp do najnowocześniejszych systemów IT bez konieczności ponoszenia znaczących nakładów finansowych – mówi Piotr Walędziak, ekspert ds. zarządzania rynkiem Contact Center.

Jak podkreśla nasz rozmówca, istnieje wiele rozwiązań pozwalających na wirtualizację zasobów contact center. - Taki projekt może obejmować przykładowo budowę call center w oparciu o zasoby dostawcy (sprzęt, technologię IP) w lokalizacji klienta lub też wynajęcie gotowej infrastruktury w siedzibie dostawcy usług z możliwością jej całkowitego wydzielenia z jego zasobów – wyjaśnia Piotr Walędziak.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 917 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP