Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Contact Center zrealizowała infolinię dla Enei

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
11-05-2010 10:00

Firma Contact Center zrealizowała projekt obejmujący uruchomienie i obsługę infolinii dotyczącej akcji pracowniczych Enea S.A.

Projekt prowadzony przez Contact Center obejmował uruchomienie i obsługę infolinii dotyczącej akcji pracowniczych Enea S.A. Infolinia była jedynym kanałem informacyjnym dla pracowników Enea, którzy na podstawie publikacji prasowych oraz wywieszonej w spółce listy dowiedzieli się o prawie do objęcia akcji. Zadaniem konsultantów Contact Center było udzielanie szczegółowych informacji na temat procesu udostępniania akcji oraz oddzwanianie do zainteresowanych pracowników w przypadku, gdy konieczne było potwierdzenie przekazywanych informacji z przedstawicielem Enea S.A.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 336 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP