Coraz trudniej znaleźć jest odpowiednich specjalistów czy chociażby firmy outsourcingowe, które dysponują odpowiednimi zasobami. Wynika to według nas z tego, że nasz rynek IT staje się coraz bardziej atrakcyjny dla podmiotów zagranicznych, które rezygnują z outsourcingu w Indiach - mówi w rozmowie z wnp.pl Michał Jakubowski, prezes spółki easyCALL.pl.
- Działamy w branży telekomunikacyjnej, w której o bardzo duże wzrosty jest coraz trudniej. Rynek jest bardzo konkurencyjny, a ceny usług należą do najniższych w Europie. Przychody można więc zwiększyć jedynie dynamicznie poszerzając bazę klientów – np. poprzez konsolidację – albo wdrażając innowacyjne usługi i eksplorując nisze. Wybraliśmy tę drugą drogę i jak widać po naszych wynikach była to decyzja słuszna. Mimo znaczącego spadku cen na rynku telekomunikacyjnym jaki miał miejsce w ubiegłym roku, cały czas odnotowujemy znaczący wzrost obrotów i rozwijamy się. Patrząc z tej perspektywy nie był to rok zły.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Coraz trudniej o specjalistów w telekomunikacji