PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

CRM dla energetyki: kierunek - obsługa klienta

Autor: wnp.pl (JM)
15-12-2015 15:20
CRM dla energetyki: kierunek - obsługa klienta
Fot. Fotolia

- Obecnie kluczowym kierunkiem rozwoju systemów CRM w sektorze energetycznym jest zapewnienie zintegrowanej wielokanałowej obsługi klienta - Paweł Szklarz, dyrektor zarządzający w sektorze przemysł i energetyka w Infovide-Matrix.

Zdaniem naszego rozmówcy, w szczególności zapewnienie dla klienta wygodnego elektronicznego kanału kontaktu, niesie ze sobą duży potencjał obniżenia kosztów obsługi oraz podniesienia satysfakcji odbiorców.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


46 062 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

552 402 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP