Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

CRM dla energetyki: kierunek - obsługa klienta

Autor: wnp.pl (JM)
15-12-2015 15:20
CRM dla energetyki: kierunek - obsługa klienta
Fot. Fotolia

- Obecnie kluczowym kierunkiem rozwoju systemów CRM w sektorze energetycznym jest zapewnienie zintegrowanej wielokanałowej obsługi klienta - Paweł Szklarz, dyrektor zarządzający w sektorze przemysł i energetyka w Infovide-Matrix.

Zdaniem naszego rozmówcy, w szczególności zapewnienie dla klienta wygodnego elektronicznego kanału kontaktu, niesie ze sobą duży potencjał obniżenia kosztów obsługi oraz podniesienia satysfakcji odbiorców.
- Drugim ważnym obszarem rozwoju rozwiązań tej klasy jest poszerzanie możliwości w zakresie obsługiwanych produktów - wyjaśnia.

Według przedstawiciela Infovide-Matrix, można to osiągnąć zarówno poprzez możliwość oferowania klientom zupełnie nowych towarów (np. jednoczesna sprzedaż energii elektrycznej, paliwa gazowego, ciepła) jak i dzięki zaoferowaniu bardziej złożonych konstrukcji produktów dla klientów wymagających niestandardowej oferty.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 750 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP