Mimo bardzo trudnych warunków biznesowych i zachwiania koniunktury, Crowley Data Poland zanotował w ub.r. 2,2 proc. wzrost przychodów, co jest ewenementem wśród spółek teleinformatycznych – twierdzi jej zarząd.
Według uzupełnionej strategii spółki, w tym roku zarząd planuje pozyskanie klientów korporacyjnych. Do ich dyspozycji będą najnowocześniejsze i najbezpieczniejsze rozwiązania, dostępne już w sektorze bankowym i publicznym. W nowej ofercie znajdzie się też wdrażana właśnie radiowa infrastruktura LMDS, zbudowana w technologii poin-multipoint firmy Hughes.
- Miniony rok dotkliwie zweryfikował plany rozwojowe branży i nasze, bowiem dotychczas rozwijaliśmy się w szybszym tempie. - powiedział podczas konferencji prasowej Jarosław Roszkowski, prezes zarządu CDP. - Sukces zawdzięczamy dobrej organizacji i innowacyjności.
Crowley Data Poland jest operatorem telekomunikacyjnym, dostawcą usług transmisji danych, usług głosowych oraz dostępu do internetu. Jego udziałowcem jest amerykańska firma telekomunikacyjna Crowley Data L.L.C. W ofercie firmy CDP znajdują się m.in.: Wirtualne Sieci Prywatne (VPN), Łącza Transmisji Danych (DTL), Kanały Cyfrowe, Dostęp do Internetu (w tym także DSL) oraz Rozwiązania Głosowe (Multikontakt, telefonia IP, ISDN i telefonia komórkowa Crowley TeleMobile).
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Crowley wywinął się dekoniukturze