Cyfrowe terminale ClickPoint, które pojawią się wkrótce w sieciach detalicznych oraz na stacjach paliw, mają umożliwić, poza bieżącą obsługą sprzedaży w punkcie, także zamawianie usług opartych o logistykę.
Technologia dotykowego terminala ma umożliwić zamawianie usług cyfrowych i szerokiej gamy usług opartych o logistykę, jak również wysyłanie i odbiór przesyłek kurierskich oraz dokonywanie zwrotów do sklepów e-commerce. Pierwsze testy z sieciami przeprowadzone zostaną na przełomie października i listopada tego roku. Co warte podkreślenia, nowatorskie rozwiązanie to całkowicie polska myśl technologiczna. Odpowiedzialna za ten biznes jest notowana na NewConnect spółka Stoppoint, znana m.in. z usług kurierskich pod marką “Stacja z Paczką by Stoppoint”, realizowanych w ponad 900 stacjach paliw PKN Orlen.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Cyfrowe terminale w sieciach handlowych zdynamizują e-commerce?