"Cyfryzacja świata" oraz "rywalizacja o zasoby" to dwa megatrendy, które będą wywierały najsilniejszy wpływ na producentów i rynek dóbr konsumpcyjnych.
Takie wnioski płyną z raportu “Przyszły łańcuch wartości 2022" opublikowanego przez Forum Dóbr Konsumpcyjnych (FDK), organizację zrzeszającą producentów dóbr konsumpcyjnych oraz firmę Capgemini. Nowe nurty, to wyzwanie: – Digitalizacja zmienia życie konsumentów oraz ich zwyczaje zakupowe. Jednocześnie gwałtownie wzrasta zapotrzebowanie na zasoby, takie jak żywność, woda i energia - do tego stopnia, że w ciągu najbliższej dekady ich popyt może przewyższyć podaż – przekonuje Thomas Storck, członek zarządu Galerii Kaufhof (spółki zależnej Metro Group) i współprzewodniczący komisji odpowiedzialnej za budowanie strategii wobec nowych trendów FDK.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.