PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Czeski i słowacki oddział AkzoNobel mają polski system informatyczny firmy Sagra

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
12-02-2010 06:12

Czeski i słowacki oddział grupy AkzoNobel wdrożyły system Emigo. To już kolejne - po polskim - oddziały tej korporacji, które korzystają z oprogramowania szczecińskiej Sagra Technology.

Emigo to mobilne rozwiązanie klasy SFA (Sales Force Automation), FFA (Field Force Automation) i CRM (Customer Relationship Management), automatyzujące procesy sprzedaży w firmie, optymalizujące efektywność działań „u klienta” i przyspieszające przepływ informacji do i z terenu.
AkzoNobel to jeden z największych producentów farb i specjalistycznych środków chemicznych, obecny w 80 krajach, znany w Polsce m.in. z marek takich, jak Dulux, Nobiles, Sadolin czy Hammerite. Firma współpracuje z Sagra Technology od 2005 roku, co miało zasadnicze znaczenie przy wyborze rozwiązania stanowiącego fundament dla transparentnego, jednorodnego systemu AkzoNobel w naszej części Europy. Podstawowym celem wdrożenia systemu Emigo w czeskim i słowackim oddziale firmy było uzyskanie możliwości elektronicznego zbierania zamówień, w połączeniu ze sprawną komunikacją i przepływem danych pomiędzy centralami firmy a magazynami (tak własnymi, jak zewnętrznymi). Dodatkowym celem było uzyskanie spójnego w naszym regionie systemu analiz i raportowania.

Z Emigo korzysta kilkudziesięciu przedstawicieli handlowych i menedżerów sprzedaży AkzoNobel na terenie Czech oraz Słowacji. Każdego poranka handlowiec AkzoNobel na swoim komputerze kieszonkowym (HTC lub HP) odczytuje – w języku czeskim - plan wizyt na dany dzień. System umożliwia nie tylko planowanie działań handlowców, również analizę cen, inwentaryzację, badanie satysfakcji, utrwalanie wyglądu ekspozycji. Harmonogram działań nie jest sztywny – kadra zarządzająca może zlecać działania ‘ad hoc’, a także w czasie rzeczywistym analizować ich efekty. Emigo rejestruje nawet przebieg samochodu przedstawiciela.

- Najbardziej użyteczne funkcje to przesyłanie zamówień wprost do naszego systemu ERP, możliwość oceny pracy przedstawicieli według jednorodnych kryteriów, szybka informacja zwrotna z rynku dotycząca np. cen produktów naszych względem konkurencji czy dostępność materiałów POS – mówi Jiří Schindler, menadżer ds. sprzedaży AkzoNobel Coatings CZ.

Reprezentanci AkzoNobel podkreślają również inne korzyści: większą efektywność swych przedstawicieli, możliwość indywidualnej oceny pracownika, wsparcie relacji z klientami – zwłaszcza w obszarze promocji i płatności.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


52 827 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP