Pierwszy w Polsce wirtualny operator komórkowy mBank Mobile wprowadzi usługę nieznaną dotąd na polskim rynku - pośrednią między abonamentem a pre-paid.
Agnieszka Walczak z mBanku mówi, że chodzi o to, by użytkownik przestał się bać, że nagle w trakcie ważnej rozmowy telefon przestanie działać, bo wyczerpie się limit doładowania.
Operatorowi chodzi o to, by możliwość korzystania z telefonu przestała być dla klientów mBanku jedynie dodatkiem do usług bankowych. Jak przekonuje Walczak, ma to być pełnowartościowa telefonia. Z naszego telefonu korzystać będzie można jak z abonamentowego, ale bez konieczności podpisywania wieloletnich kontraktów.
Na razie z usług pierwszego operatora wirtualnego korzysta ok. 40 tys. klientów, jednak do końca roku mBank zamierza wydać ok. 160 tys. kart SIM. Masowe przyciąganie klientów planuje od lipca, kiedy możliwe stanie się przeniesienie numeru od dotychczasowego operatora do mBank Mobile.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Czy to pre-paid czy abonament