Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Czytelnicy wolą reklamy w prasie

Autor: PAP
14-03-2013 05:55

Większość odbiorców mediów w Europie twierdzi, że najbardziej ufa reklamie zamieszczonej w prasie - wynika z badania, przeprowadzonego przez fińską firmę VAT na 747 osobach z 13 europejskich krajów, które cytuje "Rzeczpospolita".

Takiej formie promocji ufa 63 proc. z nich, podczas gdy reklamy telewizyjne budzą zaufanie 41 proc. europejskich konsumentów mediów, a internetowe: 25 proc. Prawie siedmiu na dziesięciu odbiorców uznało reklamy w gazetach, magazynach i katalogach za najbardziej przydatne i godne zaufania - podaje cytowana przez gazetę firma. Z wynikami tymi nie idą w parze prognozy dla europejskiego rynku reklam, które w magazynach i prasie wzrosną minimalnie.

Natomiast w Polsce branża spodziewa się w tym roku znacznych spadków przychodów reklamowych prasy. Domy Medowie OMD i Mindshare prognozują je na poziomie do 15 proc. Z kolei Agora spodziewa się w magazynach ujemnej dynamiki na poziomie 13-16 proc., a w gazetach na poziomie 22-25 proc.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 336 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP