Data Discovery to trend w analizie danych biznesowych zapewniający elastyczną wizualizację danych, obróbkę dużych ilości informacji i stawianie nowych zaawansowanych pytań programom analitycznym.
Zwykle przedsiębiorstwa (a przynajmniej duża część przedsiębiorstw) poświęcają ogromne ilości czasu na gromadzenie przeróżnych raportów finansowych i liczb tylko po to, by prezentować je w czytelnej i prostek formie. Problem pojawia się w efektywnym wykorzystaniu danych. Rozwiązaniem ma być Data Discovery - metoda nie tylko służąca odnajdywaniu nowych odpowiedzi, ale także pozwalająca na stawianie nowych pytań i hipotez. – Dzięki temu możliwe jest skupienie się na dokładniejszej analizie danych i podejmowaniu decyzji, zamiast tkwienie w matni danych i zatorów informacyjnych – tłumaczy Marcin Mazur, dyrektor regionalny na obszar Europy Wschodniej, Grecji i Izraela w firmie Qlik.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.