Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Deloitte Digital poszerza zakres działalności

Autor: wnp.pl (WGK)
05-07-2016 19:28
Deloitte Digital poszerza zakres działalności
Fot. Shutterstock

Zespół polskiej spółki IT uselab, zajmującej się dziedziną User Experience i Customer Experience, dołączył do Deloitte Digital. Dzięki połączeniu firma doradcza planuje oferowanie klientom z Europy Środkowej kompleksowych rozwiązań w zakresie Experience Strategy & Design – elementu transformacji cyfrowej.

– Do Deloitte Digital dołącza blisko dwudziestoosobowy zespół najlepszych konsultantów specjalizujących się w Experience Strategy & Design. Dzięki temu wzmocnieniu będziemy oferować naszym klientom niespotykane dotąd w Polsce i regionie Europy Środkowej połączenie komplementarnych usług z zakresu transformacji cyfrowej. Naszą ambicją jest prowadzenie innowacyjnych projektów i projektowanie rozwiązań światowej klasy, a ta transakcja zbliża nas do tego celu – mówi Zbigniew Szczerbetka, partner zarządzający CE Consulting Deloitte i Deloitte Digital CE.
Projektowanie doświadczeń, czyli całościowe definiowanie doznań odbiorcy w kontakcie z danym produktem lub usługą staje się obecnie jednym z kluczowych wyzwań, z jakim mierzą się zarządzający firmami i osoby odpowiadające za strategie cyfrowe i tworzenie innowacji w przedsiębiorstwach.

Szczegółowe zaprojektowanie obsługi we wszystkich punktach, w których dochodzi do kontaktu z marką w taki sposób, aby wywoływało pozytywne wrażenia oraz dawało satysfakcję użytkownikom i klientom to zadanie wymagające połączenia wiedzy i kompetencji interdyscyplinarnych zespołów, składających się ze strategów, analityków biznesowych, UX designerów, service designerów, badaczy, grafików i technologów.

uselab istnieje od 2007 roku. To jedna z pierwszych na polskim rynku firm specjalizujących się w User Experience i Service Design. Projektuje i wdraża podejście Experience Strategy & Design w organizacjach projektując usługi i produkty.

– Skupiamy się na tym, aby produkty i usługi cyfrowe były przyjazne w użytkowaniu dla zwykłych ludzi i realizowały ich potrzeby. Jednocześnie przekonujemy firmy jak jest to ważne z punktu widzenia tworzenia wartości dla biznesu. Dobrze zaprojektowana usługa to wyższa sprzedaż, większa satysfakcja klienta, a co za tym idzie lojalność przy jednocześnie niższych kosztach obsługi. Experience Strategy to nieodzowna część transformacji cyfrowej, oraz jeden z głównych obszarów konkurencyjnych - zwłaszcza w przypadku branż o dość zbliżonej ofercie, gdzie to właśnie doświadczenie klienta ma często kluczowe znaczenie przy wyborze np. banku, ubezpieczyciela czy operatora telekomunikacyjnego. W ostatnim czasie zauważamy coraz większą świadomość wśród polskich firm. W wielu branżach Polska absolutnie nie ma się czego wstydzić. Nasze doświadczenia są doceniane przez globalne korporacje, a niektóre rozwiązania uznaje się za wzorcowe i po przetestowaniu często są one wprowadzane na innych rynkach – mówi Wiesław Kotecki, dotychczas wiceprezes uselab, a obecnie dyrektor w Deloitte Digital.

KOMENTARZE (1)

KOMENTARZE (1)




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 336 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP