PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Deloitte Digital w partnerstwie z Salesforce.com

Autor: wnp.pl (WGK)
28-06-2016 10:15
Deloitte Digital w partnerstwie z Salesforce.com
Fot. Fotolia

Salesforce.com oferuje narzędzia do tworzenia doznań klientów (customer experience) i z Deloitte Digital współpracuje już w ponad 30 krajach świata. Tym razem nowe partnerstwo dotyczy Polski i Europy Środkowej. To ważne w świecie, w którym cyfrowa obsługa klienta stała się jednym z głównych obszarów działalności przedsiębiorstw.

Salesforce.com oferuje narzędzia wsparcia sprzedaży i obsługi klienta (CRM), które pomagają firmom na całym świecie pozyskiwać nowych klientów, obsługiwać ich na najwyższym poziomie i przechowywać wszystkie posiadane o nich informacje w jednym miejscu. Jest jednocześnie platformą, która od początku swojej działalności oferuje wszystkie swoje rozwiązania wyłącznie w chmurze.
Deloitte Digital ma status globalnego partnera strategicznego Salesforce.com w ponad 30 krajach świata. Zespół, który powstał w polskim oddziale firmy będzie wspierał klientów w Polsce i innych krajach Europy Środkowej. – Firmy w naszym regionie rozwijają się bardzo szybko i w związku z tym chcą oferować swoim klientom najwyższą jakość nie tylko produktów i usług, ale przede wszystkim wzajemnych relacji. Coraz częściej dostrzegają potrzebę wsparcia swojego wzrostu najlepszymi dostępnymi na rynku narzędziami do wsparcia sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, budowania współpracy z partnerami oraz komunikacji. Eksperci Deloitte Digital wzbogacają ofertę Salesforce.com głęboką wiedzą sektorową i doświadczeniem z niemal tysiąca przeprowadzonych wdrożeń u klientów na całym świecie – wyjaśnia Jan Michalski, partner w Deloitte i lider zespołu Salesforce.

Zespół Salesforce powstał w ramach Deloitte Digital, który łączy zalety firmy doradczej z kompetencjami marketingowymi i agencji kreatywnej. Od teraz 30-osobowa grupa ekspertów w Warszawie i Pradze, złożona z wykwalifikowanych i certyfikowanych konsultantów, doradza klientom również w obszarze CRM, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań opartych o nowoczesne technologie.

Współpraca Deloitte Digital i Salesforce.com w Polsce nie ogranicza się jedynie do samych wdrożeń platform technologicznych, ale swoim zasięgiem obejmuje również wsparcie w zrozumieniu potrzeb klienta i dostarczaniu mu obsługi na najwyższym poziomie. Dzięki temu firmy nie tylko mogą utrzymać relacje ze swoimi klientami, ale również dalej je rozwijać.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (1)

KOMENTARZE (1)




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


34 602 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP