PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Divante: sześciokrotny wzrost zysku brutto

Autor: wnp.pl (WGK)
16-02-2016 10:11
Divante: sześciokrotny wzrost zysku brutto
Fot. PTWP

Po trzech kwartałach 2015 r. spółka IT Divante działająca w segmencie e-commerce osiągnęła zysk brutto w wysokości 2,62 mln zł - sześć razy wyższy od zysku w tym samym okresie rok w roku 2014. W tym czasie przychody wzrosły o 81 proc., do poziomu 12,8 mln zł.

Zdaniem firmy dynamiczny wzrost wyników to efekt realizacji strategii rozwoju współpracy z klientami zagranicznymi oraz usług związanych z Marketing Technology i Big Data.

– Mamy zespół, umiejętności i doświadczenie, które pozwalają nam realizować bardzo ambitne projekty związane z Customer Experience. Często są to długoterminowe przedsięwzięcia, gdzie wypracowujemy zupełnie nowe podejście i systemy związane ze sprzedażą – mówi Tomasz Karwatka, CEO Divante.

Divante na koniec III kwartału 2015 roku pozyskało 15 klientów spoza Polski. Dobre wyniki finansowe spółka zawdzięcza między innymi konsekwentnemu wdrażaniu współpracy i rozliczeń z klientami w modelu time and material. W styczniu 2016 roku Divante otworzyło swój pierwszy zagraniczny oddział w Rotterdamie w Holandii. Nowe biuro ułatwi obsługę dotychczasowych klientów z tego rynku, ale także pozwoli na lepsza komunikację i pozyskiwanie nowych kontraktów.

Spółka poszerzyła znacząco swoje kompetencje. Oferta została rozbudowana o wdrażanie systemów CRM i PIM.

– Mamy ponad 7-letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania wspierającego procesy sprzedażowe. Pomagamy łączyć sprzedaż online i offline, co wiele firm w Polsce już z sukcesem przeprowadza. Obecnie wyzwaniem na rynku są tzw. omnichannel gaps – miejsca, w których firmy nie potrafią obsłużyć klienta spójnie, dlatego powołaliśmy dział R&D do prac w tym obszarze – dodaje Tomasz Karwatka.

Oprócz utworzenia działu R&D Divante rozbudowało kompetencje związane z BigData i Marketing Technology. Połączenie tych obszarów z User Experience i e-commerce pozwoli wdrażać zaawansowane i dedykowane systemy marketingowe dla omnichannel.

W ostatnim czasie girma zrealizowała pierwsze projekty Big Data i CRM dla branży finansowej, retail i utilities. W 2015 spółka wdrożyła nowy serwis Mennicy Wrocławskiej oraz nową odsłonę CDP.pl. Divante zaprojektowało i wdrożyło platformę sprzedażową dla Medicover, a także moduł umożliwiający korzystanie z innowacyjnego systemu ZenCard w sklepach e-commerce zbudowanych w technologii Magento.

– W 2016 roku planujemy dalsze rozwijanie oferty i tworzenie spójnej propozycji architektury technologicznej dla firm działających w modelu omnichannel. Chcemy, aby nasza oferta była zgodna z najnowszymi trendami światowymi – podsumowuje Tomasz Karwatka.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


50 647 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 266 129 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 614 ofert w bazie

OFERTY SZKOLEŃ

Kategorie szkoleń: przemysł, nieruchomości, handel, branża spożywcza

Szkolenia dla branży medycznej i farmaceutycznej

Szkolenia dla samorządów

2 730 561 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP