Do jakich rozwiązań smart city należy przyszłość?

Do jakich rozwiązań smart city należy przyszłość?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Przedsiębiorcy dużo obiecują sobie po rozwoju narzędzi, które będą wspierać marketing precyzyjny - mówi Andrzej Rybicki, konsultant odpowiedzialny za rozwój produktów SmartCity Sektor Publiczny Comarch.

Zdaniem naszego rozmówcy, możliwość skierowania oferty do jeszcze lepiej wybranej grupy potencjalnych konsumentów w odpowiednim czasie i miejscu, na lotnisku czy w centrum handlowym, pojawia się teraz np. dzięki beaconom. To musi wpłynąć na wzrost konsumpcji, popytu i w efekcie produkcji.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Do jakich rozwiązań smart city należy przyszłość?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!