- Mieliśmy wysokie oczekiwania względem nowej platformy komunikacyjnej - mówi Marcin Sokołowski, kierownik działu wsparcia użytkowników w Dolnośląskiej Spółce Gazownictwa. - Jako dział IT chcieliśmy zapewnić kierownictwu oraz pracownikom firmy rozwiązanie gwarantujące wszystkie kluczowe funkcjonalności i stabilność działania.
Zakres funkcjonowania Dolnośląskiej Spółki Gazownictwa obejmuje dystrybucje gazu ziemnego dla odbiorców indywidualnych i instytucjonalnych na południu Polski. Rozproszenie oddziałów spółki było przyczyną powstawania znacznych kosztów związanych z podróżami. Dotychczas stosowany system posiadał wiele ograniczeń np. udział w konferencji mogły wziąć osoby zebrane w jednym miejscu, a dostęp do sal wyposażonych w odpowiedni sprzęt mieli tylko nieliczni pracownicy. Dlatego DSG szukała nowego rozwiązania, które pozwoliłoby na zwiększenie efektywności pracy w całej firmie.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.