Dwie strony polskiego rynku internetowego

Dwie strony polskiego rynku internetowego
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Największą bolączką polskiego biznesu internetowego jest infrastruktura. Ale niski jest też odsetek firm, które intensywnie wykorzystują narzędzia internetowe – mówi Grzegorz Cimochowski, ekspert firmy doradczej The Boston Consulting Group.

Czy można mówić, że Polacy są społeczeństwem informatycznym?

- Należymy do światowej czołówki w intensywności poszukiwania informacji w internecie i tworzenia treści społecznościowych. Pod względem liczby haseł w danym języku, polska Wikipedia zajmuje czwarte miejsce na świecie po angielskiej, niemieckiej i francuskiej. Korzystamy z narzędzi komunikacyjnych takich jak Skype, używamy oprogramowania open source i usług „w chmurze”.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dwie strony polskiego rynku internetowego

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!