W strategii Kompanii Piwowarskiej innowacja oznacza uważne wsłuchiwanie się w oczekiwania konsumentów. Dlatego liczy się nie tylko proces wytwarzania i sam produkt, ale całość działań, które powodują, że klienci zaczynają zmieniać swoje dotychczasowe przyzwyczajenia – mówi Radosław Pawlak, dyrektor ds. innowacji marketingowych w Kompanii Piwowarskiej.
Dodaje, że badania naukowe wpływają na cały przemysł. - Całe kategorie produktów są dzięki nim posuwane do przodu. Niemniej, potencjał rozwojowy poszczególnych firm również może sprawić, że ich pozycja na rynku będzie się stawać coraz lepsza – zaznacza dyrektor ds. innowacji marketingowych w Kompanii Piwowarskiej. – Wierzymy, że innowacje są bardzo istotne dla naszych konsumentów. Trzeba bezustannie wprowadzać różnorodność produktów, oraz pokazywać klientom nowości – podkreśla.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Dyrektor Kompanii Piwowarskiej: Innowacje mogą oznaczać wdrażanie prostych zmian