Ruszyła debata o przyszłości e-commerce

Ruszyła debata o przyszłości e-commerce
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

300 profesjonalistów związanych z branżą e-commerce spotyka się dzisiaj w hotelu Sheraton w Warszawie w czasie konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies, by dyskutować o kondycji i perspektywach rozwoju branży handlu internetowego.

W czasie trzech debat, które zgromadzą ekspertów z takich firm, jak Ruch, Gemius, Google Poland, CDP.PL, PayPal, e-Kiosk, SAS Institute, Ravelo, Answear.com, SARE czy Oriflame rozmawiamy o tym, co jest rdzeniem biznesu, czyli o strategiach, które pozwalają odnieść sukces w branży handlu internetowego. Sesję inauguracyjną poświęciliśmy trendom konsumenckim, wpływającym na kształtowanie rynku e-sklepów, roli nowych narzędzi wymiany handlowej, oraz wpływowi e-commerce na logistykę i transport, a także na zarządzanie łańcuchem dostaw i sektor bankowo-finansowy.

Jak twierdzą eksperci, uczestnicy debat, które odbywają się w czasie E-commerce Business Success Story & Strategies gospodarka elektroniczna jest i pozostanie istotnym impulsem rozwojowym polskiej gospodarki, który z roku na rok ma coraz większy udział w polskim PKB. Szybkość transferu elektronicznego pieniądza, coraz lepsze rozwiązania logistyczne, coraz większa sieć i mnogość kanałów dystrybucji, rosnąca liczba narzędzi i rozwiązań sprawiają, że konkurencja staje się coraz bardziej złożona, dynamiczna i nieprzewidywalna. Tradycyjne modele biznesowe, makro i mikroekonomiczne reguły dezaktualizują się, a nowe pokolenie i zmieniający się styl życia oraz ewolucja zwyczajów zakupowych redefiniuje krajobraz rynku, stawiając kolejne wyzwania przed graczami rynku e-commerce.

Z zaproszonymi gośćmi porozmawiamy dzisiaj o szeroko rozumianej infrastrukturze logistycznej widzianej poprzez pryzmat potrzeb i standardów e-handlu i budowaniu przewagi biznesu internetowego dzięki dobrym rozwiązaniom magazynowym i logistycznym. Odpowiemy także na pytanie, jak skutecznie łączyć handel internetowy ze sprzedażą tradycyjną oraz jakim graczom trend omnichannel służy najlepiej i jak zbudować dzięki niemu przewagę firmy na rynku.

Organizatorem konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies jest Grupa PTWP, organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, wydawca prasy oraz portali biznesowych: dlahandlu.pl, Nowy Przemysł, wnp.pl, Rynek Spożywczy, portalspożywczy.pl oraz propertynews.pl.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ruszyła debata o przyszłości e-commerce

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!